Apránként javítgatom a kis Mazdát, felpolíroztam a fényszórókat, messze van a tökéletestől, de nagyságrendekkel jobban néz ki mint korábban.
Baloldali volt, jobboldali lett. Valószínűleg kap még egy emelt fényű izzót.
Ezen felül megcsináltam a grillt a lökhárítóba, festettem rá fogakat, talán így kicsit bohókásabb. Maga a rácsot egy régi vasalódeszkából vágtam ki, kapott a szélére acélbetétes élvédőt, fekete húzózárral ráhúztam a lökhárító tartóra, egészen kulturált lett.
Sikerült találnom olyan nappali menetfényt, ami belefér a ködlámpa kupakba, és roncsolás nélkül esztétikusan fel tudtam rakni. A vezérlést egy kínai DRL vezérlő csinálja, viszont ez mindenféle extrát is tud (ami nekem nem kéne), pl. villogtotja az indexel a DRL-t, illetve egyszerre mindkettőt is tudja (gondolom a dudára vagy a fénykürtre lehetne ezt kötni), és nem kapcsolja le, csak leveszi a fényerőt, ha felkapcsolom a tompítottat. Ez most nem annyira zavar, de nem tudom, hogy vizsgán ez mennyire ok. Illetve levettem a rendszámtartót, és felraktam az IL Motorsportosat, amit valami érthetetlen okból olcsóbb volt angliából megvenni mint németországból.
A fentieken kívül rendeltem egy új házat a központi zár távirányítójához, tökéletes is lett, a gombokat gond nélkül át lehetett rakni a gyáriból. Baloldali az új, jobb a régi (az új gombokkal, ezt most elrakom tartaléknak)